Tips & Råd

Vi stöttar och lyssnar

2015-11-06 16:41 #0 av: Jess89

Alla är vi i behov av att dela med oss av våra problem, men det kan vara svårt och veta vem man ska vända sig till. Därför känner jag att det är dags för en tråd där ni kan få hjälp och stöttning av andra medlemmar här inne.

Vill du ställa upp och stötta andra medlemmar lämna en kommentar i tråden. Ni som är i behov av hjälp skickar iväg ett mail till någon av medlemmarna i tråden.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2015-11-06 16:49 #1 av: Afturelding

Jag kan definitivt ställa upp! Glad

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anmäl
2015-11-06 18:10 #2 av: Tuulikki

Mig kan man PMa när som helst, om vad som helst. Jag är inne ofta och svarar så fort jag ser att jag fått meddelandeGlad

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2015-11-06 21:58 #3 av: [Garntroll]

Skicka PM till mig så svarar jag när jag ser meddelandet. jag brukar numera logga in någon gång dagligen.

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl
2015-11-07 20:31 #4 av: Ravynsfair

Mig går det att skriva till, kan prata om vad som helst mellan himmel och jord.
Är inne i stort sett jämt, även nattetid om det är någon nattuggla som vill skriva Sol

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl
2015-11-08 18:59 #5 av: monstermash

Vilket bra initiativ Jess! :)

Jag finns också om man behöver prata av sig. 

Anmäl
2015-11-08 19:17 #6 av: Alyssa

Jag gäller givetvis också upp! Ibland kan det dröja lite innan jag svarar men jag återkommer alltid ♡

Vänligen, sajtvärden Alyssa

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2015-11-09 17:55 #7 av: Jess89

Även mig går det bra och skriva till när som helst på dygnet är inne dagligen och svarar så fort jag kan.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2015-11-10 11:38 #8 av: filikjonkan

Hej! Jag är bra på att stötta andra, så mig får ni gärna höra av er till. Är utbildad beteendevetare

Anmäl
2015-11-12 23:57 #9 av: vendelay

Jag stöttar er gärna, det är bara att skriva. Svarar oftast samma dag. Har ett par psykiska sjukdomar och jag har mått väldigt dåligt men mår idag bättre. Finns här och lyssnar om någon behöver. Hjärta

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2015-11-15 20:38 #10 av: [Älskamig]

Jag ställer gärna upp :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.