Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1005 ggr
Valkyrija
2015-04-17 16:34

Presentationstråden -

Här är kan du skriva en presentation om dig själv och ditt liv -

Hejsan! Jag är Taralii och är Sajtvärd för Socialt stöd iFokus. Jag är nyss fylda 21 år och bor tillsammans med min sambo, vår katt Sessan och våra tre tamråttor Hera, Rosa och Haga i en etta i Trollhättan. Som person är jag mycket glad, kreativ, påhittig och mysig 🤗 Jag blev deprimerad när jag var så liten som 10 år gammal och jag fick inte hjälp fören jag var 18 år men då var det, enligt mig, redan försent. Jag kom inte längre ihåg hur man mådde bra, var glad och älskade livet. Min depression ledde till mild social fobi, panikångest och ångest. Nu efter min flytt hit till Trollhättan och möte med en underbar läkare och en fantastisk psykolog är jag på bättringsvägen men har en bra bit kvar. Jag brinner för att hjälpa andra människor och att göra folk glada och det var den största anledningen till att jag ville starta denna sajten.

Jag har en hel del intressen så som musik, teater, spiritualism och det övernaturliga, djur och natur, fotografering, bloggande, smycketstillverkning och har nyss upptäckt mitt stora intresse för träning! Det tog bara några år av godisätande, läskdrickande, pizzaälskande och för lite muskelmassa innan jag insåg hur bra jag mådde av att träna och inte minst hur otroligt kul det är!

Det var lite om mig och nu ser jag fram emot att få lära känna er! 😂

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Torpedtass]
2015-05-12 00:00
#3

Torpedtass och bor i norr med man, barn, hund och katt. Jag har fyra reumatiska sjukdomar, en neurologisk med en till under utredning. Misstänks ha Borderline vilket skulle förklara en del om det längre fram visar sig vara så. 

Depression sen 6 år åldern, vuxit upp utan mor som inte ville ha mig och en far som drack alkohol för jämnan. Ingen kontakt med släkten på varken mammas eller pappas sida, jag är ensam i stort sätt. 

Olycksdrabbad till tusen. Lyckas dra till mig alla personer som absolut inte tolererar mig och ger sig på mig med stridsyxan i högsta hugg, kvittar om de känner mig eller inte. Jag är dock duktig på att bevara lugnet och väntar fortfarande på den dagen då jag kan hitta nya vänner som accepterar mig för mig.

Är en blandning mellan Hippie och Gothare, se mig i skor tex är ovanligt. Älskar att spela gittar, gå i skogen, grilla, titta på molnen, se på stjärnorna och tänka på lite sci-fi liknande saker där. Lite wierd, nördig, kan verka som om jag går på valium men det gör jag ju så klart inte och blivit kallad både creepy och hemlig. Mina vänner säger ofta att om det skulle finnas en kvinnlig version av V for Vendetta, som råkar vara en av mina favoritfilmer, så är jag it så att säga.  

Mina intressen är naturen, djur, fotografering, spiritualism, chakran, mantran, mindfulness, hinduismen, panteismen, ufologi mm.

SannaNolte
2015-05-12 11:46
#4

Hejhej!

SannaNolte heter jag på iFokus och jag bor i Kumla 1 mil utanför Örebro tillsammans med min sambo och våra 3 illrar Hugo, Jack och Edvin. Jag har precis fyllt 23 år och är just nu sjukskriven för ångestdepression. Jag har haft en tuff uppväxt, haft ätstörningar och haft hemska pojkvänner som slagit mig osv. Jag är uppväxt i en liten by som heter Glanshammar. Jag gick på ridskola under hela min uppväxt och även dansskola. Jag älskar djur, att rita och måla , vara i naturen, och kolla på film. Jag är även intresserad av spiritualism, andlighet och överlag det övernaturliga, det är häftigt tycker jag. 🙂 Jag är en väldigt öppen och glad människa och får ofta höra att jag är konstig. Jag har trott på vad andra sagt och själv trott att jag har autism eller liknande. Men det har jag inte. Jag är bara öppen och ärlig , men inte så det skadar andra människor. 🙂 Jag vill att andra människor ska må bra och sätter mig själv i andrahand ofta, men det jobbar jag på. Kul att lära känna några andra i denna tråd, ser fram emot det! Om ni vill prata med någon eller bara skriva av er går det bra att skriva till mig, eller om ni har ytterligare funderingar på vad jag är för en fillur. 😉 Kram på er ! 🌈

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Jess89
2015-05-13 15:12
#5

Hej!

Jess89 är mitt nick här på iFokus och jag bor i Östergötland. Jag 25 år gammal och hunnit varit med om mycket tråkigheter under mitt korta/långa liv. Är uppvuxen med en alkoholiserad förälder, haft det tufft i skolan(men vem har inte det?) och haft ätstörningar. Nog om alla tråkigheter det finns så mycket mer i livet.

Jag är en väldigt snäll människa när man väl lär känna mig, och tänker ofta på andra. 

Mina intressen är djur (framför allt katter), fota, webbdesign, läsa böcker, baka och spela datorspel.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: