Annons:
Etikettpositivt
Läst 987 ggr
Valkyrija
4/17/15, 7:03 PM

Vad som får mig att må bra -

Vad får dig att må bra? Dina husdjur, din familj, någon speciell bok eller kanske naturen? Skriv det som får dig att må bra - 

Det som får mig att må bra är min underbara sambo och våra djur. Vet inte vad jag hade gjort utan dem. Min mamma finns självfallet med på listan. Hon är helt fantastisk och jag har en sådan tur som har henne! Musik, skrivande, spiritualism, odling och träning är också saker som får mig att må bra lik väl som naturen, djur, havet, himlen, landskap och vackra vyer. Att åka bil genom öppna landskap och drömma sig bort är också något som får mig att må riktigt bra!

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
kalltkaffe
5/22/15, 9:11 PM
#1

Saker som får mig att må bra är att läsa en riktigt bra bok eller lyssna på bra musik. Åka bil på kvällen är riktigt mysigt, speciellt om man lyssnar på musik och åker med pojkvännen (som får mig att må otroligt bra!) Får inte glömma mina underbara djur som finns där vilket humör jag än är på, det hjälper en mycket i måendet! Att skriva är också viktigt och promenader i naturen.

Jess89
5/22/15, 9:17 PM
#2

Jag mår bra av att vara ute i naturen, läsa en bra bok, umgås med pojkvännen, lyssna på bra musik och umgås med djur och barn. Även att vara på landet i allmänhet.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Torpedtass]
5/24/15, 8:12 PM
#3

Finns mycket som kan få mig att må bra men det som hjälper bäst är hunden, engagera mig i att träna henne ger mig energi och motivation. Nu när jag fått sånt starkt intresse för jakt också så är det extra roligt.

Linie pie
5/30/15, 9:28 PM
#4

HÄSTAR! My Little Pony och mina brony vänner

MMMMMMMunkar E godA


Ravynsfair
5/30/15, 10:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hector gör mig glad ❤️

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

SannaNolte
6/1/15, 12:42 PM
#6

Min sambo, mina illrar , att måla och rita och vara ute i skogen får mig att må bra .

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
AnneN
6/2/15, 1:53 AM
#7

Beror på situation och humör för stunden, men saker som får mig att må bra är sambon, djuren, familjen, vänner, naturen, långa promenader, bra musik, bra filmer, dagar som är nästan smärtfria.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: