Annons:
Etiketthitta-vänner
Läst 3002 ggr
Valkyrija
4/17/15, 8:17 PM

Hitta vänner

Här kan du efterlysa vänner. Skriv några rader om dig själv och dina intressen -

===================================================================================

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
kalltkaffe
4/26/15, 2:42 PM
#1

Hej, söker någon att skriva med. Om vardag och sina problem. Kanske någon som precis som jag har socialfobi och ångest. Så att vi kan peppa varandra? Jag är 21 år och bor någonstans i mitten av detta avlånga land. Om du är tjej eller kille spelar ingen roll men gärna runt min ålder. Har en hund och pojkvän som jag älskar över allt annat men har få eller så gott som inga vänner längre. Mestadels mitt egna fel.. Tycker om fotografering, djur, natur, promenader, musik och att läsa böcker. Så vill du ha någon att skriva med, skicka iväg ett PM! :)

Denna kommentar har tagits bort.
Jess89
6/5/15, 3:48 PM
#3

Lämnar ett litet avtryck här jag med.

Jag är 26 år och söker främst människor att maila med. Det kan vara allt mellan himmel och jord. Åldern är inte det viktigaste utan de vi har gemensamt.

Tycker om att fotografera, spela data och tv-spel, djur, natur, läsa böcker och barn. Skicka iväg ett pm om detta låter intressant!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Älskamig]
8/9/15, 3:03 PM
#4

Tjej på sitt 18e jordsnurr, söker nya vänner! Har intressen för att vara ute i naturen, gå promenader, lyssna på musik, sjunga, sitta vid datorn, se på film och att umgås med min pojkvän. 

Ålder spelar inte så stor roll, så länge du är pratglad och intresserad av ny vänskap. Vad vi pratar om spelar ingen roll. 

Släng iväg ett PM vettja!

Jess89
11/6/15, 2:20 PM
#5

Puttar upp denna tråd då den kan vara aktuell för flera medlemmar.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

blygisen
1/30/16, 8:35 PM
#6

Hej! Jag testar lyckan i denna tråd. Är en tjej på 39 år som bor utanför Uppsala. Jag är ganska blyg och tyst och därför ganska ensam. Skulle därför vara kul att hitta trevliga människor att umgås med och lära känna. Kul om vi inte bor alltför långt ifrån varann. Någon som tycker detta låter intressant?

Annons:
Jaguar_
2/8/16, 4:45 PM
#7

Jag känner samma sak där. Det är svårt att få vänner när man är vuxen. Mycket enklare när man var barn och man mister många när man går ut skolan. Alla flyttar åt olika håll och skaffar sina liv.

Jag skulle vilja ha mer vänner att umgås med. Jag är snart 30 år. Bor med sambo och våra två gerbiler i en villa utanför Jönköping.  Gillar foto, måleri, djur, naturen utanför dörren, vattengympa- dock inte hunnit så mycket med det på sistone, film, PS gamer mestadels Dark Souls och Segamegadrive. Gillar LP-skivor istället för vanliga cds. Är lite av en collector när det gäller äldre ting.  Bilintresset är på topp och äger just nu en Jaguar av samma årsmodell som mig själv. Visst allt är inte blått och gröna skogar i mitt liv men det kan man ju diskutera :)

Är just nu sjukskriven men jobbar 2 timmar om dagen. Det är jobbigt, men jag måste ju göra något.

Så ja, om någon känner för att skriva så. :)

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Upp till toppen
Annons: