Annons:
Etikettpositivt
Läst 1219 ggr
Valkyrija
2015-04-17 20:59

Mina drömmar -

Vad drömmer du om i livet? -

Vill du bli sjöman, uppfinna en ny typ av oshyvel eller kanske flytta till Egypten och starta en kameluppfödning? Vad som än kan tänkas prägla dina drömmar är du välkommen att dela med dig utav här.

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Jess89
2015-06-10 18:22
#1

Jag drömmer om att skaffa hus, djur och familj. Vi får väl se om det kan tänkas bli en kattuppfödning med på ett hörn(drömma kan man alltid). Miljonär är aldrig fel men känns som att det är lite högt att sikta.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Valkyrija
2015-06-11 02:04
#2

#1 Underbart! 🙂 Inga drömmar är för stora! Att bli miljonär hade ju inte varit fel 😉

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

IaAbrg
2015-06-11 12:23
#3

#1  Spännande med kattuppfödning.  :-)
Raskatter då eller? Vilken ras i så fall?

IaAbrg
2015-06-11 12:24
#4

Jag drömmer om att bli bra i min trasiga rygg och sedan få ett roligt jobb. Och kunna springa igen så att jag och hunden kan ge oss in i agilityns värld. :-)

Jess89
2015-06-11 18:41
#5

#3 Just nu lutar det mot att föda upp Cornish rex. Blev total såld när jag träffade de första cornish rex katterna. Från början var det på grund av killens allergi, men måste erkänna att de var underbara. Har haft en egen men har inte kvar den. Så vi får väl se. Älskar deras utseende, men funderar lite smått på devon rex eller nakenkatt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

IaAbrg
2015-06-14 02:02
#6

#5   

Åååh!! Cornish - min favoritras!! :-) Nån gång ska jag ha en sån. Mysigare katter finns ju inte. :-)

Annons:
Jess89
2015-06-14 16:18
#7

#6 visst är de underbara. Hoppas du skaffar en i framtiden, du lär inte ångra dig.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

IaAbrg
2015-06-14 22:19
#8

#7   

Ja nån gång, absolut. Nu har jag ju redan 3 katter så jag får hejda mig ett tag. 😃

Afturelding
2015-06-15 11:46
#9

Jag drömmer om att doktorera i pedagogik. Och ett fint hus, med plats för ateljé och bibliotek, med höns på gården 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: