Annons:
Etiketttips-råd
Läst 1255 ggr
Valkyrija
2015-04-17 21:02

Era bästa tips mot ensamhet -

Jag har skrivit en artikel om mina bästa tips men nu är det er tur. Vilka är era bästa tips? -

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Honestyisdead
2015-04-25 16:03
#1

Finns olika grupper på Facebook.  En heter främling på äventyr. Där läggs olika evenemang ut var främlingar kan gå med. Vissa går en promenad, andra åker båt mm. Ett bra sätt att träffa folk på och samtidigt göra roliga saker.

Valkyrija
2015-04-25 18:08
#2

#1 Åh vilket supertips! Den gruppen ska jag absolut kika in! 

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Denna kommentar har tagits bort.
Afturelding
2015-04-28 14:50
#4

När jag känner mig ensam så startar jag nya projekt. Det går ju inte alltid att fylla ensamheten med andra människor. Det kan vara vad som helst, bara det är tidskrävande och engagerande. Just nu funkar det att teckna för mig 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Denna kommentar har tagits bort.
kalltkaffe
2015-04-28 22:17
#6

Känner jag mig ensam så brukar jag lyssna på musik och samtidigt göra något ansträngande som att städa. Då får jag samtidigt sånt gjort som jag annars inte alltid orkar. Eller så tar jag en promenad i rask takt med vovven. Djur är ju bra när man är ensam. Dom stöttar en alltid

Annons:
Valkyrija
2015-04-28 22:35
#7

Vilka bra tips ni kommer med ! Fortsätt gärna berätta ❤️

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Torpedtass]
2015-05-11 23:41
#8

Musik och skriva böcker är mitt botemedel, inte många som kan "hantera" mig i vardagliga livet så jag är ensam rätt mycket så att säga.

Valkyrija
2015-05-15 23:37
#9

Musik och att skriva är två saker som får mig att må otroligt bra också. Som terapi nästan ! Jag har dock ohygligt svårt för att komma på vettiga saker att skriva om, haha. Vill du dela med dig av någon text så finns det en tråd för det HÄR ❤️

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Jess89
2015-05-16 13:41
#10

Musik, läsa och spela datorspel fungerar utmärkt för mig.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Torpedtass]
2015-05-16 23:40
#11

#9 Skriver bara böcker så har tyvärr inte några kortare texter att dela med mig av. Musik lyssnar jag på eller också spelar själv men jag skriver inte egen musik, det har jag lagt ner för länge sedan pga bristande intresse. Är mest ljudet av ett instrument jag njuter av.

tötenöten
2015-05-17 22:16
#12

Har beställt Rachelle Abellar's "Self Care Journal". En underbar bok som verkligen tar tankarna bort från allt negativt :)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

SannaNolte
2015-07-03 23:23
#13

någon som har fler tankar och idéer ? . Vad brukar du göra ? . 🤔☀️

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
[Tuulikki]
2015-07-04 01:43
#14

Hänger på iFokus😃 Gärna här eller inne på ensamhet 🙂 Nattuggletråden jag startat inne på ensamhet är jag jätteglad att jag startade❤️

Upp till toppen
Annons: