Annons:
Etikettundersökningar-frågor
Läst 1387 ggr
Valkyrija
4/19/15, 3:01 PM

Vad har ni för intressen? -

Vad har ni för intressen? - 

Vänligen, sajtvärden Taralii❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Honestyisdead
4/20/15, 5:17 PM
#1

Fiske (främst flugfiske)

Matlagning

Djur

neasfotografier
4/22/15, 4:57 PM
#2

Valde böcker för läser ganska mycket. Gjorde inte det förr utan det var något jag bara gjorde då och då och rätt sällan. Men senaste 1-2 åren så har jag tagit upp det och tycker att det är väldigt avslappnande att läsa i sängen innan man somnar 🙂

I övrigt har jag varit väldigt dålig på intressen. Aldrig hållit på med någon sport eller liknande. Fotograferade mycket förut men har tappat intresset rätt mycket.

Jag skulle vilja ha ett intresse som jag brinner för och kan hålla det för resten av livet, ungefär. Men jag tappar ofta intresset för saker och ting.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Ravynsfair
4/24/15, 7:27 PM
#3

Valde "Djur" då jag har både häst, hund, katt och kanin, där får jag ju in "hästsport" också. 

Jag är även friluftsmänniska vilket också passar in hos "Djur" :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

morten.dynamite
4/24/15, 9:18 PM
#4

Valde annat. Mina intressen är Datorer/Elektronik/Film/Bilar.

Valkyrija
4/24/15, 11:42 PM
#5

Intressant! Har också väldigt många olika intressen men spiritualism som jag kryssade i är nog nr 1 just nu 🙂

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Sabina]
4/25/15, 3:06 PM
#6

Valde annat, ett av mina största intressen som hållit i sig i snart två decennier är min trädgård och odling, ett annat är bakning och då helst lite med avancerade tårtor och sånt samt att skapa sockerkonst 🙂.

Innan jag blev sjuk så älskade jag att läsa och träna också 🙂

Annons:
SannaNolte
4/25/15, 8:17 PM
#7

Valde Djur, det är bland det bästa som finns ! , katter , illrar och hästar är favoriterna . :) Jag är även intresserad av inredning , spiritualism , målning och naturen . :)

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Afturelding
4/27/15, 7:02 AM
#8

Jag valde annat, eftersom att jag har så ofantligt många (vissa helt orelaterade). Hantverk av olika slag, måla/teckna, odla, djur, läsa, osv osv 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

VildaVittra
4/27/15, 7:15 AM
#9

Massor! Jag gillar forntida hantverk, vanliga hantverk, naturvetenskapliga ämnen (skulle jag lista alla skulle nog internet krascha av mängden data 😎), svampplockning, odling, djur, historia, kultur, hunddrag, paddling, vin och ölbryggning, fyndletning på loppisar/auktioner, antikviteter, konst, dockskåp. Alltså, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst, jag är en mycket mångsidig och kunskapstörstig kvinna.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

molam
4/27/15, 8:11 AM
#10

Valde annat pga att mina intressen är massvis med saker, Djur, musik, Barn, Böcker, Teater, Bilar, You name it, i propably like it.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

miamaria1970
4/27/15, 9:11 PM
#11

Mina intresse är allmäna: hundar, hästar, djur, tränning, promenader, segling, utför, åka på längden, sticka, familjen, m.m.

[Torpedtass]
5/11/15, 11:33 PM
#12

Flera av dem men jag klicka fotografering.

Jess89
5/12/15, 3:44 PM
#13

Flera av dessa är mina intressen men valde djur.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Upp till toppen
Annons: