Annons:
Etikettoff-topic-övrigt
Läst 825 ggr
Valkyrija
4/26/15, 11:33 PM

Vad vill ni se mer av?

Finns det något speciellt ni skulle vilja se mer utav här på sajten? Kom gärna med idéer och förslag kring artiklar, roliga tävlingar m.m. Alla idéer är välkomna. Vill du inte skriva de som kommentar här i inlägg så är du välkommen att skriva till mig privat 🙂❤️

Vänligen, sajtvärden Taralii

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Anonym
Anonym
4/27/15, 12:28 AM
#1

Vad går denna sajt ut på? :=)

asså jag menar har du haft en klar tanke bakom sajten? känns ju skönt att veta. För om man till exempel skulle vilja söka hjälp via denna sajten kanske det inte känns så bra att göra det om man inte är säker på att det är det den här sajten är för, känns lite luddigt.

Valkyrija
4/27/15, 12:37 AM
#2

Hejsan! Om du klickar på "Om sajten" i menyn här ovan så står det vad denna syftet och grundidéen med sajten är men kort och gått så startade jag denna sajt för att jag kände att det behövdes en sajt där vi har kul tillsammans, har forumslekar, tävlingar men samtidigt söker stöd och pepp från andra människor. Det kan handla om vad som helst. Kanske mår du lite dåligt för att någon på jobbet så något elakt till dig och du vill prata av dig? Kanske har du det tufft hemma? Kanske känner du dig bara nedstämd eller du kanske till och med har depression osv? Det kan vara vad som helst 🙂

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

miamaria1970
4/27/15, 10:25 PM
#3

En fin sajt!

Upp till toppen
Annons: