Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 1167 ggr
Valkyrija
5/3/15, 12:29 AM

Duger jag inte som jag är?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får ofta höra att det finns mängder av saker hos mig som jag måste jobba på. Jag blir sur för lätt, jag har för kort stubin, jag är det ena och det andra och jag måste på ett sätt hålla med. Jag är långt ifrån perfekt men jag är TRÖTT på att ständigt få höra det. Att jag är den enda personen med saker att jobba på.. Näe, knappast, men varför är det bara jag som ska ändra på mig? Jag vet att jag har problem men jag är jag… Ja visst, jag har ett hetsigt temperament, jag är spontan, jag blir lätt sur men det är ju fortfarande jag..? Jag är så otroligt trött på att bli tillsagd att jag inte duger som jag är, för vet ni vad? De har fel. Jag duger alldeles utmärkt som jag är. Det gör ALLA. Ingen är felfri men alla är perfekta på sitt sätt. 

Jag måste bara få skriva av mig för denna dag har inte varit så himla bra. Jag orkar inte känna mig värdelös mer. Jag orkar inte känna att jag är ett stort misstag som inte bidrar med någonting bra. Jag orkar inte känna att jag inte duger som jag är. Jag orkar inte tveka på att de som faktiskt tycker om mig just.. tycker om mig. 

Jag vet inte ens vad jag bubblar om längre men jag var tvungen att öppna mitt hjärta…

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
SannaNolte
5/3/15, 8:33 AM
#1

Tack för att du delar med dig .

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

[Älskamig]
8/22/15, 10:53 AM
#2

Detta inlägget är ganska gammalt, men jag känner igen mig i det du skriver. Jag är också otroligt trött på att inte få vara JAG, mig själv! Inte ens för min egen släkt. Fast samtidigt tycker jag inte att det är MITT problem, då jag är jag, född till sådan. Har någon problem över det, så är det upp till dem att jobba med det! Jag menar, deras tankar och åsikter om mig. Det är inte mig det är fel på, utan det är dem som inte kan acceptera människor för det dem är födda till! 

Märkligt, men så är det. Jaja! Tack för att du delar med dig av dina tankar. Du ska veta att du inte är ensam. 

KRAM!❤️

Upp till toppen
Annons: