Annons:
Etikettoff-topic-övrigt
Läst 880 ggr
Valkyrija
2015-05-06 01:17

SÖKER FOLK SOM VILL HJÄLPA

Jag håller på att starta upp en sida på facebook dit folk ska kunna vända sig om de behöver någon form av stöd eller hjälp. Det kan vara allt ifrån begagnade kläder, en matkasse, lite pengar osv. Jag söker nu folk som vill och kan ställa upp som "hjälpare".

- Du som givare kommer vara HELT anonym så länge du inte själv vill ta kontakt med personen du hjälper.
- Du väljer själv när och vem du vill hjälpa. Jag kommer skriva ut lite olika "fall" där du själv får avgöra vem eller vilka du vill hjälpa. 
- Jag kommer bjuda in dig i den hemliga facebookgruppen och jag kommer som sagt inte att ge varken namn eller övriga uppgifter till personen du valt att hjälpa. Jag fungerar som en typ av förmedlare mellan er.

Om du vill och kan så får du mer en gärna höra av dig så bjuder jag in dig i gruppen. Tänk som sagt på att du väljer själv vad du vill ge och till vem. Inga krav ställs på dig.

VILL DU VETA MER?
Skicka ett pm till mig!

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
martdat
2015-05-06 22:10
#1

vilka kriterier och kontroller kommer du att ha för de sökande? jag skänker dock aldrig pengar men tex köpt julklappar till barn via giving people

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Valkyrija
2015-05-06 23:29
#2

#1 För det första så vill jag se kontoutdrag för en månad bakåt i tiden. Sedan så är det strikt förbjudet att ta kontakt med sin givare och be om mer hjälp osv. Givaren kommer i högsta grad vara anonym så länge givaren själv inte vill kontakta personen som ska få hjälpen. 
Detta är inte rullande än utan jag har en del kvar att gå igenom men jag söker ändå folk som vill och kan hjälpa andra människor på olika sätt :)

Vänligen, sajtvärden Taralii ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

martdat
2015-05-08 06:10
#3

tack för svar.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: