Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1713 ggr
Valkyrija
2015-05-14 01:08

TÄVLING - Header till din iFokus-profil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Vill du vara med i en utlottning av en header till din iFokus-profil? 

Jag gör den utefter dina önskemål. Du bestämmer vilken stil du vill ha på texten, eventuella bilder och övrig text än ditt namn. Här på bilden ser ni hur min ser ut. 
_Klicka in på min profil genom att klicka på min bild om ni vill se hela resultatet. _Blir det fler än 10 st deltagare så lottar jag ut TVÅ stycken! Alla får vara med och delta!
För att delta - Skriv en kommentar här nedan med ditt bästa minne. 
Tävlingen avslutas 20-05-15 kl 00:00
Vinnaren/vinnarna presenteras 21-05-15

- VINNAREN/VINNARNA SLUMPAS FRAM GENOM EN GENERATOR SÅ VAD NI SKRIVER HAR INGET MED VAL AV VINNARE ATT GÖRA -

_DETTA GÄLLER: _* Endast ett deltagande per person
* Vinnaren/vinnarna presenteras i tråden och kontaktas privat via pm

Lycka till!
Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Stallmima
2015-05-14 01:31
#1

Mitt bästa minne är när jag tog körkort efter ett långt tragglande med regler och uppkörning  😃

[Torpedtass]
2015-05-14 01:50
#2

Mitt bästa minne är när psykiatrin ringde till mig och sa "vill bara meddela dig att vi härmed avskriver dig från våran vård" när jag kommit till en privat enhet efter 5 års slagsmål med psyk. Jag firade det med cider och gott att äta.

Jess89
2015-05-14 11:24
#3

Kul initiativ. 👍

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Valkyrija
2015-05-15 23:38
#4

Kom igen nu, hörrni! Var med och delta 😂Priset är ju inget jättevärdefullt men det är ju alltid kul att vinna. Eller hur? 😉

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Ravynsfair
2015-05-16 13:30
#5

Jag är på! 
Mitt bästa minne … hm.. ?
Måste vara när jag fick min förra hund, en gammal schäfer jag hjälpt till att passa då och då. 
De ringde och frågade om jag ville ha Ikaross som han hette, trodde de menade att jag skulle passa så jag svarade "självklart" men glad ton. 
"Okej, är du säker? Du FÅR honom! Isåfall kommer vi med honom och alla saker redan imorgon. " 
Med en kort koll med sambon så flyttade Ikaross hem till oss dagen efter, en kopp kaffe och lite fika var vad jag gav för hunden. 
Han var min bästa vän i 2,5 år och ångrar inte ens sekund att jag tog hem honom.❤️

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Valkyrija
2015-05-19 03:28
#6

Nu, mina kära vänner, är det mindre än två dygn kvar innan tävlingen avslutas så passa på att delta innan tiden går ut 🤗

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
rasmussonsara
2015-05-19 22:39
#7

Mitt bästa minne är när jag efter 5 dagar i respirator följt av 1 vecka på intensiven & ytterligare 1-2 veckor på avdelningen klarade av att stå upp på mina egna ben utan någon stöttning. Bokstavligt talat blod, svett & tårar - men det var då jag bestämde mig för att jag skulle överleva den där jävla explosionen som orsakade brännskador på 30%av kroppen, & att jag skulle komma ur det starkare än någonsin..

// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara 

Jess89
2015-05-23 16:37
#8

Anmälningsperioden är över och det är dags att rösta fram vinnaren. http://socialtstod.ifokus.se/discussions/55609031ce12c475c3000029-omrostning-header-till-din-profil

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: