Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 1000 ggr
Valkyrija
5/16/15, 11:10 PM

Ångest och panik

Usch nu mår jag riktigt kasst och behöver skriva av mig lite.. Ligger här i sängen med världens ångest och mår jättedåligt. Det pirrar i hela kroppen och det känns som att jag ska explodera. Är alldeles varm och bara gråter… Vad tusan är detta? Har känt såhär hela dagen och jag vill bara sova bort tiden… Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
_Fisken
5/16/15, 11:19 PM
#1

Man som jag är vill jag gärna "fixa" saker. Har du provat o gått ut o gått en snabb promenad? Endorfiner du vet!   Jag kanske är helt ute o cyklar?  När jag mådde piss då lyssnade jag på hårdrock. Det gav mig styrka.

[Torpedtass]
5/16/15, 11:23 PM
#2

Panikångest attack låter det som, känner igen det så väl. För mig hjälper det att sätta mig och spela Assassin's Creed men även detta hjälper. Alla är vi ju olika men du kanske kan hitta något som får det att vända för dig. 🤗

Valkyrija
5/16/15, 11:28 PM
#3

Tack för era svar! :) Panikångestattack är det inte men jag känner mig dock panikig och har ångest haha :/ Funderade på att ge mig ut och cykla en runda på min nya cykel men den har inga lampor och jag är mörkrädd så jag tror jag skippar det haha. Hittade en bra film på tv som kanske kan få mig på andra tankar men jag känner egentligen att jag vill göra något :( Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Torpedtass]
5/16/15, 11:33 PM
#4

Pyssla? Om du kan sy, sticka, virka, syssla med scrapbooking eller dylikt. Att annat tips är dokumentärer om något man är intresserad av, det får tankarna att snurra åt annat håll. 🤗

Valkyrija
5/16/15, 11:46 PM
#5

Åh tack för tipsen! Vill börja med scrapbooking mfn har ingen aning om hur man gör ^^

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Jess89
5/16/15, 11:56 PM
#6

Har du provat med avslappningsmusik? eller lugnande musik?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
[Torpedtass]
5/16/15, 11:56 PM
#7

#5 Klipper och klistrar efter eget tycke och går att använda allt i princip. Jag har använt gamla papper, tidningsurklipp, trasiga plastblommor, pärlor dvs allt jag kommit över. Man behöver inte alltid köpa de dyra scrapbooking materialen. Man kan köra en kombination av återbrukning och scrapbooking, det gjorde jag när jag pyssla med sånt.

IaAbrg
5/16/15, 11:57 PM
#8

Först: en stor kram!

Lyssna på favoritmusik i hörlurar (med tanke på grannar ;) ) och blunda och dansa omkring till musiken?

Ta en bad eller en dusch?

Kolla roliga saker på Youtube?
Humor är ju väldigt olika från person till person, men detta är sånt jag skrattar åt.. :-)

https://www.youtube.com/watch?v=8oe8NUESnpA
https://www.youtube.com/watch?v=q37IylYd2NY
https://www.youtube.com/watch?v=h9mULnbK6ws

Ställ dig framför en spegel och gör fåniga grimascher?

Valkyrija
5/17/15, 2:31 PM
#9

Tack så mycket för era svar :)
Det gick över men nu mår jag skit av andra anledningar, haha. När ska detta sluta 😂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

IaAbrg
5/17/15, 2:36 PM
#10

#9   Näe… vad orättvist. Kraam på dig!

Upp till toppen
Annons: