Annons:
Etikettoff-topic-övrigt
Läst 1242 ggr
[KEEL]
2015-05-17 22:00

Pinsam reaktion

Ibland blir jag helt galen på hur min sociala fobi får mig att reagera. Stod i affären vid ett frysskåp med dörren öppen och skulle välja glass. Då kommer det någon och behöver gå förbi och eftersom det var för trångt så sa han "ursäkta" för att jag skulle göra plats så han kom förbi. Istället för att stänga dörren och flytta på mig som en normal människa så går jag halft in i frysen och stänger till dörren. Sedan inser jag vad jag har gjort och står där ytterligare 2 min innan jag går till kassan med skam och inser vilken idiot jag är. 😂

Annons:
Valkyrija
2015-05-18 16:14
#1

Hahah åhh, ja ibland kan det verkligen bli riktigt skojigt! Eller ja, i efterhand i alla fall haha! Den reaktionen är en väldigt vanlig handling för oss som mår psykiskt dåligt på något sätt… Haha, känner så igen mig och jag har också gjort ett och annat dumt val i sådana situationer 😂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

neasfotografier
2015-05-21 16:43
#2

Hahah, är en grej som jag också skulle göra istället för att göra det "lätt" för mig 😂
Roligt i efterhand och jag hade nog inte skämts så mycket över det heller, är väl bara sån jag är antar jag 😛

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Upp till toppen
Annons: