Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 988 ggr
[mr_mac]
5/21/15, 8:42 PM

orolig över jobbet!

Det är så att jag går på arbetsstöd vilket innebär att f-kassan betalar delar av min lön.

Nu är det tänkt att det skall skrivas nya papper och detta händer på måndag! Tänk om de vill företaget skall öka timmarna..jag vet själv vad företaget står i den frågan..därför denna oro. 

någon som vill prata finnas för mig?

Annons:
Valkyrija
5/21/15, 8:46 PM
#1

Hejsan !
Om FK vill att företaget ska öka timmarna, var innebär det att företaget har som val? Vad är det du oroa dig för? Förlåt om jag stället knasiga frågor men den enda erfarenhet jag har av FK är genom UGA och arbetsförmedligen. 
Vill du utveckla lite? 🙂☀️

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[mr_mac]
5/21/15, 9:04 PM
#2

Jag vet att företaget ej har den möjligheten och som jag förstått de får jag sparken om jag ej får fortsatt,

Valkyrija
5/22/15, 9:40 AM
#3

Men det låter ju konstigt… Att du ska få sparken för att FK vill att du ska ha mer timmar. Om företaget du jobbar för inte kan ge dig det, ja då kan de helt enkelt inte göra det så det vore konstigt om de ställde det kravet 😮

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

IaAbrg
5/22/15, 11:01 AM
#4

Jag tror att det är så att FK vill att företaget ska öka antalet timmar de betalar, är det så? Och att företaget inte tycker de har råd?

Hur som helst, jag håller tummarna för dig!
Vet hur jobbigt det är när det ska tas nya beslut osv, när man själv mest är nöjd och lugn i det som är.

Jess89
5/22/15, 4:13 PM
#5

Håller tummarna för att det kommer gå för dig på måndag.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[mr_mac]
5/22/15, 5:32 PM
#6

Tack För alla lyckönskningar:) Ni är så fina:) De värmer så! och jag hoppas hoppas att de skall gå att allt fortsätter..klarar inte gå till 4 timmar eller att få annat jobb igen..

Annons:
Upp till toppen
Annons: