Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 1061 ggr
[mr_mac]
2015-05-23 13:11

Sista ordet!

Det finns saker som gör mig arg till vansinne! en av dessa är folk som skall ha sista ordet folk som inte klarar av att diskutera färdigt saker! Jag blir person angripen här och i min vardag och jag anmäler stänger ej av eller blockerar för de! Jag avslutar diskussionen som sig bör för de är det vuxnaste att göra om man tvunget måste starta den tycker många skall tänka på de!

rätt förbannad just nu blandade känslor med att lägga sig skära sig eller rent av skära halsen av sig..jäkla folk att inte avsluta en diskussion bara för den känner sig angripen förbannade karaktärer det finns..

Annons:
Maria
2015-05-23 13:20
#1

Jag kan gissa mig till vilken tråd du avser men det var faktiskt du själv som bröt mot skrivreglerna och då får man stå sitt kast.

Att sedan starta denna tråden med hot om att du ska skada dig känns så där lagom trevligt.

Jag tror att du kanske mår bättre av om du faktiskt läser vad folk skriver och inte tar åt dig hela tiden.

Du blir ju peppad hela tiden av folk som vill dig väl.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[mr_mac]
2015-05-23 13:23
#2

Jag har bara så mycket nu jag tror inte någon förstår. På måndag kanske jag går till mitt jobb för sista gången de tar på mig då jag inte kommer få flera jobb och händer det vet jag inte vad jag skall göra…jag vet om att detta är förstås mitt eget problem men de är sjukt jobbigt…vill bara gråta men det vill inte funka..det är för mycket nu jag klarar snart inte mera.. 

Så som du förstår är jag egentligen ej arg utan bara ledsen o förvirrad..orolig över att min inkomst skall ta slut.

lollynonna
2015-05-23 13:27
#3

Är du arg på folk som ska ha sista ordet? Fattar inte riktigt vad du menar. Vad är det som gör dig arg?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Maria
2015-05-23 13:28
#4

OK. Så detta inlägg handlar om någonting helt annat egentligen. Det är ju inte så lätt för folk att förstå.

Du kanske skulle försöka jobba med att inte ta ut din oro i ilska.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[mr_mac]
2015-05-23 13:33
#5

#4

Du har rätt Maria borde jag kanske försöka sova bort de?

Upp till toppen
Annons: