Annons:
Etikettpositivt
Läst 1364 ggr
Jess89
6/4/15, 5:58 PM

sommar planer

Har ni några speciella planer inför sommaren?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Jess89
6/4/15, 6:04 PM
#1

Själv har jag inga speciella planer mer än att fira min och pojkvännens födelsedag. Resten av sommaren får vi helt enkelt se vad som händer. Kanske blir en tur till västkusten och Ullared. Får inte glömma att jag även ska hinna med och övningsköra en del under sommaren.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Valkyrija
6/4/15, 6:18 PM
#2

Inga planer här 🙂 Min sambo kommer att jobba väldigt mycket så jag får nog underhålla mig själv bäst jag kan här hemma haha 😃😕

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Afturelding
6/4/15, 6:41 PM
#3

Jag sparkar igång sommaruppehållet med att åka till Skåne och Köpenhamn på måndag. Det är 70 mil till min bästa vän, så det ska bli väldigt kul. Vi ska bl.a gå på konsert och museum.

Men sen vet jag inte. Vi lär åka till mina föräldrar i sörmland och hälsa på valparna innan de flyttar till sina nya hem dock 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Jess89
6/4/15, 8:04 PM
#4

#3 Åh vad mysigt med valpar. Vad är det för ras? vad är det för konsert ni har planerat?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Afturelding
6/4/15, 8:12 PM
#5

#4 Rhodesian Ridgeback! Det finns massor med bilder på deras hemsida, om det är intressant: http://www.thelionforces.se/ 🙂

Marilyn Manson! Min mor är övertygad om att jag kommer bli drogad, men jag tror nog att det kommer gå bra 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Jess89
6/4/15, 9:02 PM
#6

#5 åh, Marilyn Manson lät inte helt fel! Vart är konserten? Du har inga andra inplanerade konserter i sommar? Låter som att du har bra musiksmak.

Jag tar mig en titt på hemsidan. Hundvalpar är ju alltid söta. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Afturelding
6/4/15, 10:04 PM
#7

#6 I köpenhamn! Men han är på Gröna Lund den 10e också, råkar jag mig veta 😉
Eventuellt går vi på Veronica Maggio på Furuvik också (vi bor strax utanför Gävle så det är nära och bra), men annars är inget planerat 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Jess89
6/5/15, 9:59 AM
#8

#7 Härliga planer. Hoppas att du njuter av konserterna.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

kalltkaffe
6/5/15, 7:47 PM
#9

Kommer jobba hela sommaren så inga planer för min del.. (som vanligt) ._. #7 hade hoppas på intressantare artistbokningar till furuvik men det är ju ett litet ställe så man kan ju inte hoppas på för mycket. Bror min kommer gå på alice cooper där i alla fall men det är inget för mig x)

Afturelding
6/6/15, 8:01 PM
#10

#9 Nej det är extremt tråkiga bokningar den här sommaren! Och det tycker till och med jag som lyssnar på det mesta 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

kalltkaffe
6/6/15, 8:12 PM
#11

#10 jag vill ha dit typ.. lars winnerbäck, kent eller håkan hellström.. dom är ju svenskar så! Förstår inte hur dom kunde få dit alice cooper.. till lilla furuvik! xD

Afturelding
6/6/15, 8:44 PM
#12

#11 Jag vet inte riktigt vika jag skulle vilja se, jag är generellt väldigt dålig på svensk musik. Och Alice Cooper har någon grej för Sverige, tycker han är här jämt 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

kalltkaffe
6/6/15, 8:57 PM
#13

#12 har inte tänkt på det, det kanske han är. Inte lagt märkte till det förens nu när han är här i närheten av gävle! :p

Annons:
fridaas
6/7/15, 10:40 AM
#14

Jag ska jobba ganska mycket, men tanken är att vi ska hinna med ett besök på kolmården och high chaparall åtminstone. Och sambon vill att jag ska följa med honom ut på åkrarna och jaga vildsvin.. Rida hoppas jag att jag ska hinna med också, sen kanske det blir till att åka till Malmö och kolla på bruks sm

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Moalinn
6/8/15, 12:08 AM
#15

Enda planerat jag har är att jag ska jobba som volontär på festival. Jobbar 8-14 så kommer ha ca 12 timmar på festivalen så är taggad till tusen. Ville verkligen gå men hade inte råd så detta ska bli superkul! Dessutom aldrig varit volontär innan 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Jess89
6/8/15, 11:54 PM
#16

Mina sommarplaner blev lite ändrade då jag blir med hund en period. 🙂Fast o andra sidan finns det mycket man kan göra med hundar med.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

fridaas
6/9/15, 9:23 AM
#17

Vår sommar blev också lite ändrad då vi ska bo på gården där jag rider en vecka, medan ägarna åker på semester. Så ska ha hand om två hästar, en hel del höns och en katt. Ska bli så roligt, framför allt för barnen som älskar att vara där, stora ytor för dem utomhus att röra sig på och en massa djur.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Jess89
6/10/15, 10:24 AM
#18

#17 Åh vad roligt! Hur länge ska ni bo på en gård? Misstänker att du har en del vana från djur sedan innan. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

fridaas
6/10/15, 2:09 PM
#19

#18 Vi ska bo där i en vecka. Hund och katt har jag vana vid sen innan, sambon är van sen innan med höns, då hans föräldrar hade det förr, hästar är han också van vid då han fick sin första som tvååring, jag började rida i vintras, så är inte jättevan egentligen, men det är inte så mkt som behövs göras med dem, det är bara att släppa ut på morgonen och ställa in dem på kvällen, se till att de har hö och gräs i sina nät, rida när det är min riddag, resten av hästskötslen sköter en annan tjej om som är typ stallchef där :) Men det ska bli kul och skönt, skönt att komma hemifrån, då de håller på att bygga ett hus precis utanför fönstret känns det som, så det är ett evigt bankande här utanför från 6.30-17 5dagar i veckan.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[Torpedtass]
6/11/15, 6:44 PM
#20

Renovera antingen framsidan eller baksidan, inte bestämt oss vilken ände vi ska börja i.

Annons:
Upp till toppen
Annons: