Annons:
Etikettoff-topic-övrigt
Läst 2533 ggr
Valkyrija
2015-06-11 02:18

Lisa Holms försvinnande

Jag tror att de allra flesta hört talas om 17-åriga Lisa Holms försvinnande från sitt jobb i söndags… Det är så hemskt… Var själv på plats och anslöt mig(lyckades få med min sambo samt hans vän och vännens flickvän) till Missing People och gick runt i ett par timmar och letade. Det kändes så otroligt bra att vara där och hjälpa till! Jag har en stark känsla av att hon fortfarande är vid liv så jag hoppas att hon hittas snarast! 

Någon mer som var där idag eller som kanske ska ansluta sig imorgon? 🙂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
[[Boris Sager]]
2015-06-11 02:56
#1

Usch sa hemskt! Inte hort om det, men bor inte i Sverige. Hoppas hon hittas snart!

catcult
2015-06-11 03:45
#2

Det är fruktansvärt, verkligen! Tyvärr tror jag inte att hon är vid liv, chansen är väldigt liten med tanke på hur lång tid det gått sedan hon försvann. 😕

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

[Blue_Lugia]
2015-06-11 17:56
#3

Hoppas ingen gjort henna illa! Om så är fallet så bevisar det vilka sjuka människor det finns! Hur som helst hoppas jag att hon hittas. För familjens och vännernas skull.

[Torpedtass]
2015-06-11 18:43
#4

Jag har inte hört om det, vad gäller saken?

yeahsica
2015-06-11 20:36
#5

#4 En 17-åring försvann när hon skulle åka hem från jobbet i söndags eftermiddag/kväll. http://www.skovdenyheter.se/artikel/353955/17-arig-tjej-sparlost-forsvunnen

[Torpedtass]
2015-06-11 23:19
#6

#5 Herregud! 😮😢
Jag blir lika förbryllad när person efter person försvinner helt utan spår, så många som försvunnit senaste tiden. Många blir heller inte hittade utan förblir ett mysterium men jag hoppas innerligt att denna tjej hittas.

Annons:
[Torpedtass]
2015-06-13 00:48
#7
[Blue_Lugia]
2015-06-13 01:05
#8

Nej! Gud så tragiskt! :, (

[Blue_Lugia]
2015-06-13 01:10
#9

Om det nu skulle vara hon. Såg att artikeln var publicerad före nio i kväll. Kanske ingen vill gå ut med något innan man är säker på vem det är.

[Torpedtass]
2015-06-13 01:36
#10

#9 Hon hittades ikväll. Tv4 gick ut med ett extra nyhetsinslag nyss pga den anledningen. De är säkra men de måste säga "sannolikt" tills identiteten är fastställd på papper. Hennes anhöriga är redan underrättade om att hon är avliden.

Aleya
2015-06-13 16:20
#11

Vad jag har förstått så är hon nu identifierad av anhöriga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ptorparn
2015-06-14 10:27
#12

Denna hemska händelse är i min kommun vår bygd :-( . Just här denna bygd kinne -kulle är ju känd för ett så rofyllt o vacker natur och sevärdheters bygd . Men nu har det blivit inritat på sorgens karta denna vackra bygd . Detta har varit väldigt sorgliga dagar alla nedstämda många hade skol avslutningar och studenter men glädje var svårt att ha i denna stund . Men en glädje fanns när man såg och hörde hur många som ställde upp o kom för att leta många åkte många mil för att leta efter denna tjej . Tack alla medmänniskor

[T-Johan]
2015-06-14 10:45
#13

Tyvärr är värden full av 'galningar' som kan göra slut på vem som helst, när som helst, var som helst. Det som kan få en att se lite ljus är som tidigare nämnts medmänskligt engagemang och samhällets myndigheters hårda arbete.

Annons:
Jess89
2015-06-16 19:13
#14

Vad tragiskt att läsa om.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[mr_mac]
2015-07-11 10:34
#28

Jag är så jäkla förbannad! Vad fan de kunde ha låtit henne vara jävla satans människor! Ursäkta alla svordomar men jag blir förbanna!

Halvdansken
2015-07-11 13:48
#29

Vad har hänt med inlägg 15 - 27??

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Ravynsfair
2015-07-11 14:36
#30

#30 
Kommentarer är borttagna pga en hel del otrevligheter vilket vi inte vill ha på denna sajt 🙂

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: