Annons:
Etikettvåra-roliga-och-pinsamma-historier
Läst 1392 ggr
Jess89
6/21/15, 4:52 PM

er midsommar

Hur var eran midsommar och vad gjorde ni? 

Hoppas för övrigt att alla hade en trevlig midsommar.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
SannaNolte
6/21/15, 6:37 PM
#1

Min va hemsk . 😕 Den hemskaste midsommaren i mitt liv …. Jag blev sexuellt kränkt av en 50-åring  , kallad  hippie och dum i huvet osvosvosv . Kan skriva en hel sida om min midsommar men jag orkar inte det . Kort sagt , jag fick låsa in mig på toa för att komma bort ifrån alla , sen grät jag i bilen hem och ville bara dö för jag kände mig så smutsig och äcklig. Nu mår jag lite bättre men den "psykiska våldtäkten" sitter i … 😐 Hoppas att ingen annan hade en misslyckad midsommar ! .

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

[Tuulikki]
6/21/15, 7:48 PM
#2

#1 USCH!! :( Kram på dig!!

Jag var hemma själv hela dagen sen åkte vi spontant till sambons mamma och åt MAX och snackade lite. Ingen midsommarmat alltså. Fick i mig några jordgubbar till frukost dock :) Helt OK, trist att vara ensam hemma dock.

Jess89
6/21/15, 8:40 PM
#3

#1 Vissa människor har uppenbarligen svårt och förstå vad som är rätt och fel. Synd att en idiot förstörde din midsommar. Sänder dig en kram och hoppas att du kommer över det snart.

#2 Kul att ni ändå kom iväg och gjorde något. Jordgubbar är aldrig fel. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Outlawly]
6/21/15, 9:28 PM
#4

Jag och min pojkvän skulle varit med en kompis och ett helt gäng på typ 40 personer. Men på dagen var vi inte alls sugna på att åka dit. Vi båda har varit förkylda denna veckan och sa att vi inte mådde bra och stannade hemma.

Då packade vi ihop grejer för flytt och  jag lagade lite mat och bakade kladdkakemuffins, sen satt vi och tittade på Thomas Ledin. Så det blev typ som vilken dag som. Men helt okej :)

Jess89
6/22/15, 3:52 PM
#5

#4 Att ha en lugn och stillsam midsommar kan också vara skönt ibland. Dessutom är kladdkakemuffins aldrig fel. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Jess89
6/22/15, 3:58 PM
#6

Själv spenderade jag min midsommar ute på landet med pojkvännen. Tyvärr hade vi inte tur med vädret. Det blev en midsommar inomhus. fast det kan vara mysigt det med.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Ravynsfair
6/22/15, 11:21 PM
#7

#1 Lider med dig. Att det ska finnas folk till precis allt. Vidrigt! 
Sänder en stor kram! 

Själv har jag spenderat midsommaren 85 mil hemifrån tillsammans med min pojkvän och bror, hans syster, hennes sambo samt ptja, deras vänner. 
Vi var allt som allt ca 15 personer. 
Kände mig jätteoff och utanför eftersom jag egentligen bara känner min pojkvän. 
Visst är jag vän med hans bror och syster samt hennes sambo men ändå, inte såpass väl att jag är bekväm med att spendera ett dygn i en stuga mitt i skogen utan el, rinnande vatten och täckning på mobilen. 
Eller ja, el hade vi via solpaneler men det var knappt och vatten fick vi själva för hand pumpa ur brunn. 

Jag överlevde, det var kul tillslut men totaldäckade runt 00.30 och gick inte upp förrän efter 12 dagen efter. Långt efter att alla (utom min pojkvän) andra åkt. 
Supertrött av alla intryck. 
Min pojkvän är dock medveten om mina problem med sociala sammanhang och tog imellanåt med mig på en promenad så att jag kunde få rensa hjärnan på allt. 
Vi upptäckte vildmarken, hittade hjortronmyrar där vi till hösten kan plocka dem och bara umgicks, bara han och jag en liten stund. 

I skrivande stund har jag varit på resande fot sedan 18,00. 
Hemma vid ca 08.15 imorgon bitti med en över 2h väntan mellan ca 04-06 i ett samhälle jag inte är så glad i. Praktik väntar 11.15-16 sen.
Men vad gör man inte för billiga biljetter och att man vill spendera så mycket tid som möjligt med sin älskade?

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Valkyrija
6/22/15, 11:49 PM
#8

#1 usch va jag blev arg av att läsa vad du skrev! Fruktansvärt vilka människor det finns!! 😡❤️

Min midsommar var bra! Firade den med min sambos släkt och vi var mååånga. Underbar dag!

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Torpedtass]
6/23/15, 8:03 PM
#9

Satt ute i solen och brände sönder huden medan min man snickra på våran altan.

Upp till toppen
Annons: