Annons:
Etikettvåra-roliga-och-pinsamma-historier
Läst 1400 ggr
SannaNolte
2015-06-24 17:20

Dela med er av roliga minnen !

Har du någon speciell händelse i ditt liv som du minns speciellt mycket, bara för att det var så roligt? 😃Det kan vara vad som helst ! , Din bästa kompis fick en sopbubbla i ögat? Du har gått fram till en person som du trott varit en annan? Du har suttit på en rödbeta? En kompis ramlade på isgatan och såg ut som bambi? Vad som helst , kanske saker som du har gjort som blev lite knasigt men som du kan le eller skratta åt nu. 🙂

Jag till exempel åkte i februari till Belize och Mexiko i februari/mars i år. Vi började resan i Belize och avslutade den i Mexiko. Sista dagen hittade vi en jäääättefin strand , helt kritvit korallsand, som potatismjöl! Problemet var bara att det låg en massa tång mellan stranden och havet, ungefär 3-4 meter längs med hela stranden, och den enda vägen ner till havet var att gå genom tången. Jag kunde inte gå igenom det, utan fick för mig att jag skulle hoppa över all tång, eftersom jag minsann hade hoppat 4,50 meter i längdhopp i 9:an! Jag tog satts och började springa …….. och snubblade såklart och for rakt ner i all rutten, stinkade och äcklig tång! Tyvärr stod min pojkvän och filmade allt , så det finns bevarat i all oändlighet! Kunde inte annat än skratta så jag grät! 😃

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
Ptorparn
2015-06-24 18:09
#1

Då vill vi se filmen om vi ska tro på detta :-) :-) :-)  😃

SannaNolte
2015-06-24 20:18
#2

Jag ska se om jag kan hitta den ! 😂

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

SannaNolte
2015-06-24 20:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Tog lite screenshots från videon .. vilken skönhet , eller hur ! 😉🤪

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Ptorparn
2015-06-24 23:59
#4

Tack goa du …. jag skojade bara och skönhet får jag hålla med om framför allt att bjuda på sej själv så här 🙂. Detta måste vara en extra lyxig o dyr hälso/tång behandling du var på .       tack för filmen 🙂

Ptorparn
2015-06-25 00:10
#5

Nu upptäckte jag en sak..  Sanna är du konstnär vilka otroligt vackra motiv du målat !!!!!

Valkyrija
2015-06-25 00:17
#6

#0 #3 Hahahah åååhh !! Tack för att du gjorde min kväll!! 😍😂❤️

Jag har varit med om en del saker… Hittade en tråd här på iFokus som jag skrev i ren panik när jag råkade ut för en sak som jag idag gapskrattar över. Dock så är det lite.. Barnförbjudet.. Så jag låter bli att länka inlägget här hahah!

Råkade också ut för en skitkul sak som jag redan skrivit om här på Socialt stöd en gång. När jag i ren och skär panik skulle hinna till bussen så jag, pga kö i rulltrappan, började springa i rulltrappan som går nedför(skulle upp) och den började rulla så jag sprang och sprang men kom ingenstans och hela kön kollade på mig… HAHA. Kommer aldrig att glömma den dagen 😂

Kommer inte på något mer just nu men det finns säkert en och annan historia till som jag kmr dela med mig av om minnet vill det 😂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
SannaNolte
2015-06-25 07:45
#7

#5 Ptorparn , tack så mycket! 😃

#6 Rulltrappan kan jag se framför mig , satt och skrattade lite här hemma i min ensamhet när jag läste det ! , Tack ! 😃❤️

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Valkyrija
2015-06-25 11:22
#8

Haha ååh ja det var faktiskt riktigt roligt 😂Eller ja.. Nu i efterhand iaf 😂❤️

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Älskamig]
2015-08-13 14:09
#9

Hahaha vilken rolig tråd! Och vad roligt TS med att du la ut screenshots från filmen, det gjorde min dag genast mycket bättre 😉

[Silverräv69]
2015-08-13 14:56
#10

Detta var några år sedan, men lika rolig ändå och jag får höra den därhemma när jag gjort bort mig.

Vi bodde i Landskrona och min man skulle släppa av mig vid postens kontor, för jag skulle skicka ett paket.
Vi hade då en jättestor mörkblå Opel kombi.

Min man släpper av mig  på kontorets sida av trottoaren och säger inget mer, jag går in till posten, betalar frakten och fundersamt går ut igen, hade absolut ingen koll på omgivningen.

Ser bilen och går mot den, drar i dörren och den är låst. Hann på en tiondels sekund tänka "var f*n har sambon gått och låst bilen för"?!!!

I nästa sekund inser jag att det är en stor blå Volvo V70 jag försöker göra inbrott i!!
Jag höll på att dö av skam på trottoaren!! De va dock ingen i bilen..PUH!

Sambon skrattar gott i bilen när jag sedan ser att han vänt och ställt sig på andra sidan av gatan.

SannaNolte
2015-08-13 22:05
#11

Åh det har hänt mig också .. fast mycket värre !!! 😮

Jag och min sambo var och handlade , jag skulle lägga in påsarna i bilen och han skulle smita in på systemet och shoppa lite helgmys. Jag ser våran bil, en gammal liten grå Mitsubishi Colt, och kör in nyckeln i nyckellåset och det funkar inte riktigt…..  😕jag testar igen och igen och tillslut öppnas dörren och billarmet går! "Konstigt" tänkte jag, och hoppar in i bilen och inser genast ……. det är inte min bil …..😟 Min bil stod bredvid den bilen jag gjort inbrott i . Jag hoppade snabbt ut och låste dörren (larmet gick fortfarande och folk glodde) och jag hoppade in i min bil och va livrädd ! 😃

Min sambo kom ut efter ett tag och hoppade in i bilen och sa "Du tog rätt bil! Jag trodde du skulle tro att den bredvid va våran bil 🙂" " pffffft !!! , Såklart jag såg att det här var våran bil, jag är inte dum i huvet ! 😮" 

Nu några år efter den händelsen har jag berättat att jag öppnat fel bil och suttit i den också … min kära sambo bara skrattade och sa " Jag visste det !" 😃

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Ravynsfair
2015-08-13 22:20
#12

#11 det där fick mig att skratta gott, hahaha! 😂
Tar nu mig lite tid att klura ut något roligt att berätta, har många gömmor i huvudet. 
Återkommer 😃

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Valkyrija
2015-08-16 20:39
#13

#11 Hahah åhh guuud så roligt! 😂❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Upp till toppen
Annons: