Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 878 ggr
Anonym
Anonym
2015-07-13 23:12

Min enda föredetta vän lämna mig..

Min föredetta bästa vän har jag delat allt med, vi umgicks mycket och jag planerade hur roligt vi skulle ha denna sommar. Ni som haft en bästa vän vet hur roligt det kan vara så visst gör det ont någonstans när han helt plötsligt blev knäpptyst, kontaktade han och så sa han att han inte ville vara min vän längre taget ur luften från flera års vänskap bara slängd i papperskorgen. Jag ville bara veta varför, jag accepterar att han inte vill vara min vän men varför? han avslutade det hela med att göra narr av mig.

2 månader senare, ett samtal. "Hej, hur mår du?"

Det var HAN.. han förklara ingenting, pratade lite grann.. Och sen la han på rakt i mitt öra.
Varför? Varför gör folk såhär, och varför kontaktar han mig såhär nu igen… vill han bara leka med mina känslor, lura mig? ärligt talat har jag fått dålig smak i min mun av denna relation och är hellre själv och ensam än vän med honom efter allt detta! tänker byta nummer för vill inte bli kontaktad.

Tankar, eller någon som vart me om liknande?

(postade samma i "ensamhet.ifokus")

Annons:
Ravynsfair
2015-07-14 20:01
#1

Det är bara att strunta i en sådan person, lägg ingen mer energi på det.
Jag vet att det gör fruktansvärt ont men försök att tänka positivt. 
Bättre att det hände nu än senare. Energitjuvar finns det gott om, släng ut dem ur ditt liv. 
Nya vänner kommer, tro mig!

Tråkigt att behöva byta nummer, du kan inte bara blockera hans nummer istället?

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: