Annons:
Etikettoff-topic-övrigt
Läst 1148 ggr
Anonym
Anonym
8/3/15, 11:27 PM

Ett ex/vän är för på..

Är vän med ett ex på skype och ja allt har väl gått ok, jag är gift nu och är ej intresserad av han och han är ej intresserad av mig.

Men han är för PÅ om jag inte svarar direkt får jag ett meddelande "varför svarar du inte!?" eller om jag inte ens hunnit läsa meddelandet kan jag fått massa frågetecken, fastän jag säger till honom att jag inte jämt sitter vid chatten osv så fortsätter han med det där. För mig blir det så att jag blir mindre social för varenda gång han blir tjatig, får bara dåliga känslor av det. Hur tänker ni, varför tror ni det kan blivit så? hur ska jag säga till?

Annons:
Ravynsfair
8/3/15, 11:29 PM
#1

Säg bara till honom att sluta upp med tjatet, det har jag gjort med sådana personer. 
Hjälper det inte så minska på kontakten och visa att det han gör inte är okej för dig. 

Stå på dig!

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

VildaVittra
8/3/15, 11:42 PM
#2

Koppla ner skype när du inte är vid datorn.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Aleya
8/4/15, 12:43 PM
#3

Hade blockat han. Orka med en sådan människa, du har inga förpliktelser emot han.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anonym
Anonym
8/4/15, 12:45 PM
#4

Håller med er, 

#2 Han tjatar även fast han ser att meddelandet inte är läst, och om jag är ej online. Har skrivit till han flertal gånger att sluta tjata att det inte hjälper jag vill vara hans vän men orkar inte när han är för på då börjar jag fundera om han fått tillbaks känslor för mig och därför han är så på? vet inte.

VildaVittra
8/4/15, 12:47 PM
#5

#4 Kan du inte fråga varför han är så på? Om han mår dåligt exempelvis och känner sig osynlig.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anonym
Anonym
8/4/15, 12:48 PM
#6

#5 Mja, jag har frågat då skämtar han mest bort det han har en del psykiska problem förstår honom om han vill vara på jag får bara obehagliga känslor då han är mitt ex om du förstår hur jag känner?

Annons:
Ravynsfair
8/4/15, 12:50 PM
#7

Jag hade avskärmat honom från mitt liv, energitjuvar tjänar man inget på. 
Hade ett ex som förföljde mig i över 2år, kom med alla möjliga konstiga anledningar till att jag skulle ha kontakt med honom men nej, stod på mig och kontakten upphörde.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: