Annons:
Etikettensamhet
Läst 1241 ggr
Anonym
Anonym
8/16/15, 11:11 AM

Känner mig ensam.

Jag är omringad bland massor av underbart folk, vänner har jag och även pojkvän. Bortsett från pojkvännen och familjen, är det dock sällan några vänner tar kontakt och frågar om vi ska hitta på något. Det är alltid jag som får fråga, men eftersom jag tröttnat på det, så är det inte ofta det händer längre. Jag känner mig så ensam om kvällarna när man ser andra sitta ute i trädgårdar med sina vänner, lägger ut bilder på att några har umgåtts osv. Sen har jag dessutom svårt att ta kontakt med folk nu efter att inte ha umgåtts med någon på länge, för jag är rädd att de ska tycka att jag är tråkig. Jag har aldrig idéer på om vad vi kan göra. Att de ska komma hem till mig känns oftast bara tråkigt, jag har bakat och bjudit dem, men tycker det är mest jobbigt när de kommer på besök. Att gå ut och fika, shoppa, blir dyrt i längden tyvärr. 

En enda har frågat mig om jag vill ses, och det är en kille som är intresserad av mig. Dessvärre vågar jag inte träffa honom, då jag har pojkvän, och han verkar inte acceptera det.

Annons:
Valkyrija
8/16/15, 8:43 PM
#1

Ååh vad jag känner igen mig i det du skriver. Känner igen allt, haha. Det är jättejobbigt när man sitter där ensam och ser andra vara ute och ha kul… Jag var också den som tog kontakt med alla mina vänner men tillslut så kände jag det att en vänskap går åt båda hållen. Båda ska anstränga sig. Jag har nu ingen kontakt alls med dem. 

Jag är inne här ganska mycket och även på fb. Där finns flera grupper som heter typ "Vänner sökes i ---" osv osv. Kolla upp det :) Själv ska jag träffa ett gäng människor på onsdag ! 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: