Annons:
Etikettpersonliga-texter
Läst 1279 ggr
Ravynsfair
2015-09-01 13:10

Jag är tillbaka

Hej allihopa! 
Är det verkligen September redan? 

Har varit borta från sajten ett tag då jag haft otroligt mycket för mig det senaste. 
En flytt på 80 mil, anpassning till det nya hemmet och nya vanorna med en annan person, ny skola ytterligare 15mil bort och därmed massor av nya människor att lära känna. 
Det är många år sedan jag studerade och nu ska jag dessutom vänja mig vid det samt lärplattformen vi använder vilket inte existerade då jag gick i skolan sist. 

Spenderade 2 dagar i skolan förra veckan, torsdag och fredag. 
Sov igenom hela helgen då jag blev så trött av alla intryck. 
Tror jag var vaken sisodär 4h sammanlagt på hela lördagen. 

Om någon är nyfiken så läser jag upp gymnasiebetyg på en folkhögskola mitt ute i ingenstans. 
På distans vilket tvingar mig till att verkligen lära mig hantera lärplattformen. 
Till en början blir det Svenska 1&2 , Engelska 6, Religion 1 samt Historia 1b vilket jag ser mycket fram emot då det är mina favoritämnen, att jag inte skötte dem i gymnasiet! 😟

Hjärnan är lite mosig som ni säkert förstår men nu ska jag komma igång här på sajten också, har saknat er alla! ☀️

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
Jess89
2015-09-01 14:37
#1

Kul och se att du har hittat tillbaka till Socialt stöd. Att utbilda sig är aldrig försent, har du några planer efter att du har läst dessa ämnena? Planer för framtiden är aldrig fel. Har jag märkt, men ändå är det så svårt!

Hur känns det än så länge med nya plugget? Har du lärt känna några nya människor? Hur ofta kommer du vara i skolan eller kommer all undervisning ske via internet? Minns knappt hur gymnasiet fungerar då jag läser på universitet så är stor skillnad mot gymnasiet. 🙂 Det kommer gå galant för dig! Ett stort lycka till med dina studier!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Valkyrija
2015-09-01 16:04
#2

Vad härligt att du är tillbaka! Vad härligt att få börja om lite på nytt sådär långt borta. Jag studerar ju deltid och delvis på distans 77 mil från där jag bor och jag älskar att vara där! 😃 Vi har saknat dig massor också och det är jättekul att du är tillbaks 🤗 Lycka till med dina studier ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Älskamig]
2015-09-01 18:09
#3

Så roligt att du är tillbaka ❤️ Förstår att det troligen är mycket att göra samt många nya intryck att ta in, men det verkar (som jag uppfattat det) som att det ändå funkat rätt så bra för dig hittills..? Jag hoppas det fortsätter så!🙂 Började också med mycket nytt när jag började gymnasiet, även om jag bara flyttade och valde skola 8 mil ifrån mina föräldrar. Tyckte ändå om det och ångrar inte valet!😊

LYCKA TILL i fortsättningen👍

Upp till toppen
Annons: