Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 867 ggr
Anonym
Anonym
2015-09-21 18:38

Normalt?

Jag har pojkvän sedan några år tillbaka.
Älskar honom överallt annat.

Lärt känna en kille, han är flera år äldre än mig. Kommer superbra överrens och så. Vet inte känns som att jag börjar bli förtjust i honom. Blir glad när jag tänker på honom osv.

Normalt? Jag älskar min pojkvän verkligen över allt annat.

Annons:
Vanja
2015-09-21 22:36
#1

Jag tror att det är normalt, jag har inte upplevt det själv. Men jag känner flera stycken som har beskrivit det så. Man kan inte styra över hur man känner. Men man kan styra över sina handlingar. Så om du inte rör den killen så borde de inte vara några problem. 

Kanske borde du sluta umgås med honom också om du känner att det blir för mycket.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Valkyrija
2015-09-22 12:07
#2

Jag tror också att det är normalt men det är nu du måste ta ditt ansvar. Känner du att du börjar bli förtjust i honom så är det bäst att göra något åt er relation. Hade jag varit i din sits så hade jag förmodligen brutit kontakten med honom för min pojkväns skull. Hur hade du känt om din pojkvän skrev med en tjej som han var förtjust i? 😕

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Anonym
Anonym
2015-09-22 12:41
#3

Nej skulle aldrig göra något! Avskyr otrohet, bland det värsta jag vet.

"Skönt" att höra att det är fler.
Nej sluta umgås med honom vill jag inte, Och har talat med min pojkvän om det och han sa att jag själv får avgöra hur pass mycket kontakt jag vill ha med honom och så länge jag inte är kär i den andra personen.

Älskar min pojkvän och vet dessutom att det aldrig skulle kunna bli något med den andra ändå av olika anledningar.

Men kanske är "normalt"attkänna så ibland?

Upp till toppen
Annons: