Annons:
Etikettensamhet
Läst 947 ggr
[mr_mac]
9/27/15, 7:58 AM

Ensamheten tar emot ibland!

Känns som jag skriver 1000 inlägg med samma sak..är de så ber jag om ursäkt…har sedan jag blev singel funderat på hur jag skall få mitt liv att fungera perfekt…bara känner hur svårt allt faktiskt är..jag är inte van att inte ha någon vid min sida…vänner finns de ju inga så då står man ju själv….vad skulle ni gjort? Jag är ju en super blyg kille så i mitt fall kan jag inte bara  gå ut på stan o ragga vänner lixom…sen vet jag ju inte om jag är nå vän materia det kan ju faktiskt bara ni andra avgöra.. kan ju hoppas nå vänlig person orkar läsa detta….

känns som de kanske ej finns mycket att svara på här men vem vet hoppas nå skriver…känner mig som den typiske killen då jag söker tjej kompisar men ja jag får stå för hur jag är i de läget helt enkelt…. Men killar är med ok men tjejer främst…o så fel de låter…säg ifrån om jag gjort/gör något fel här nu…

Annons:
Jess89
9/27/15, 1:45 PM
#1

Hej, På socialt stöd är alla inlägg välkomna. Har du några intressen du skulle kunna hålla på med? Tycker det låter som att du skulle behöva jobba på att få bättre självförtroende. Det finns mycket böcker du kan läsa och insperas av. Funderar över om du har problem med att vara singel?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[mr_mac]
9/27/15, 3:48 PM
#2

Datorer och musik men de känns inte som man riktigt kan vara fler där..gillar inte leva ensam hade gärna haft någon i min närhet..

Jess89
9/27/15, 3:59 PM
#3

#2 Spelar du inga spel där du kan vara social med andra? 

När du skriver "leva ensam" menar du partner eller syftar du även på vänner omkring dig?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[mr_mac]
9/27/15, 9:27 PM
#4

Har aldrig varit bra på den typen av spel! Önskar jag var! Har inga vänner inget mera än mina materiella ting de kan man ju ej leva på

Upp till toppen
Annons: