Annons:
Etikettpositivt
Läst 1475 ggr
SannaNolte
10/13/15, 7:35 PM

Vad är dina bästa egenskaper?

Vilka är dina absolut bästa egenskaper? Alla har vi någon , jag är jättenyfiken på vad just Dina är ! . 🤔🙂

till exempel : Ambitiös, ansvarsfull, behärskad, nyfiken, stabil, stark, givmild, metodisk, omtänksam, snäll, viljestark osvosvosv. 

Tryck på ordentligt nu , lyssna inte på trollet som sitter på axeln och säger att du inte duger till något , Skryt ! . 😃☀️

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
Zepp
10/13/15, 8:23 PM
#1

Ambitiös, målinriktad, lyhörd, social.. dvs j*vligt bra på floskler!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

SannaNolte
10/14/15, 7:38 AM
#2

Härligt! 

Lättsam , känslig , rolig , nyfiken och snäll !

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Ravynsfair
10/14/15, 10:20 PM
#3

Öppensinnad, nyfiken, orädd, kan behålla lugnet i de allra tuffaste prövningarna, envis som en åsna.

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

[Garntroll]
10/14/15, 10:23 PM
#4

Lojal och trogen. Konstnärligt lagd. Har humor.

[Tuulikki]
10/16/15, 7:57 AM
#5

Ärlig, vänlig, nyfiken, organiserad, djurtokig

Flera av dessa egenskaper har jag fått känna efter lite vad jag egentligen tycker om dem. Förut var det t.ex fruktansvärt jobbigt att vara så himla nyfiken för jag kände mig alltid så dum och jobbig som var så frågvis hela tiden. Nu har jag slutat vara rädd för att fråga. Jag kan jag se det som något positivt, jag lär mig väldigt mycket :)

Så bara för att man i nuläget tycker att en egenskap man har är jobbig/dålig så kan den synen ändras i takt med att man lär känna sig själv lite bättre🌺

Jess89
10/20/15, 10:42 PM
#6

lyhörd, djurtokig och envis

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
IceTee
10/23/15, 2:24 PM
#7

Lojal, kreativ, vill för det mesta väl Jag har inte bestämt mig för huvida det är bra eller dåligt att jag måste göra allt 100% och helhjärtat. Läser jag en bok så läser jag den hela tiden, hittar jag en serie ser jag flera avsnitt om dagen osv

Medarbetare på Skor iFokus

[mr_mac]
10/24/15, 9:51 AM
#8

Jag är grym på mat.datorer och nästan all teknik…får jag ge mig lite ris eller de är förbjudet här?

KallaMigMimmi
10/28/15, 1:33 AM
#9

håller med #5 Sofisen om att nyfiken är en bra egenskap då är man ofta intresserad också:) jag tror den egenskapen försvann för mig när jag märkte att det inte var uppskattat att  fråga så mycket, utan bara göra, utan att igentligen förstå :\

men  har den kommit tillbaks igen och vänder det till att, det inte är uppskattat att inte förstå och kunna förklara det man gör!  även om jag tycker att det kan vara jobbigt ibland att jag inte nöjer mig med ytan utan vill veta djupet!

 skulle också säja att jag är. Omtänksam, ärlig och tålmodig

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

vendelay
11/13/15, 12:05 AM
#10

Jättebra tråd, fortsätt kommentera allihop! Ni är superbra hela bunten 🙂

Jag är ambitiös, ärlig och volontärarbetar på fritiden.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[mr_mac]
6/12/16, 8:40 AM
#11

Då jag varit singel länge så är de trots De Negativa tonen i de som jag är bäst på de och gnälla på att jag just är singel! Skall man vara lite seriös så är jag bra på att baka och laga mat..lösa dator problem hört jag är en bra lyssnare..hm de blev ju lite ändå 

Good work Mr_mac :P

Eufemismer
7/6/16, 11:01 PM
#12

Provocerande

Fred, kärlek och ljuvlighet

Soligajag1
7/9/16, 7:37 PM
#13

Omtänksam , kreativ , ambitiös, positiv till alla människor och deras olika personligheter, lojal, duktig på att baka , poesi skrivande är något jag brinner för.

Älskar att möta nyamänniskor och samtidigt Ge av mig själv, bjuda på mig och få människorna att må bra!! 🙂❤️ Dömer ingen , tycker alla människor har något fint inom sig.

HH 🙂

Annons:
hannaahlgren
9/23/16, 10:31 PM
#14

Realistisk, djurtokig, jävla duktig på att rida och laga mat!

Djur är vänner, inte mat

Schhh
9/25/16, 12:28 AM
#15
  • Är hemskt pluggig och tar skolan på största allvar. Det är typ bra om man vill bli kunnig, och att vara kunnig är användbart. 

  • Jag är envis och ihärdig, jag kan koncentrera mig under lång tid på en sak och vill alltid bli klar med det jag påbörjat.

  • Jag försöker vara en tolerant och snäll människa, och gör mitt bästa för att leva etiskt rätt. 

  • Jag försöker vara källkritisk och analyserande.

Det rycker i fingrarna att även skriva om dåliga saker, men ska låta bli. :$

[Metroid]3
9/30/16, 8:53 AM
#16

Mina egenskaper är:
- Kreativ
- Ansvarsfull
- Målmedveten 
- Gott om tålamod
- God fysik 
- Utvecklingsinriktad
- Kan både arbeta självständigt och i grupp 
- Initiativrik
- Punktlig
- Serviceinriktad
- Nyfiken
- Stresstålig

kalltkaffe
12/28/16, 8:49 AM
#17

Jag ser mest mina positiva sidor när jag är på jobbet och där är jag lugn, tålmodig, snäll, hjälpsam, effektiv och flexibel :)

Upp till toppen
Annons: