Annons:
Etikettjobbiga-känslor
Läst 1095 ggr
Anonym
Anonym
2016-01-30 11:09

Arg jämt?

Senaste 2-3 veckorna har jag varit arg, irriterad och lätt för att bli ledsen:
Aldrig haft såhär mer än kort period när saker och ting gick åt skogen (vilket ju inte är så konstigt att man känner såhär då) men nu går allting superbra osv men varit såhär nu konstant i 2-3 veckor.

Och detta drabbar bland annat sambo :/ Går liksom inte att styra!

Annons:
[Älskamig]
2016-01-30 11:22
#1

Ibland är man inte alltid glad…. Det kan vara en reaktion från en jobbig situation, som helt plötsligt har blivit bra…. Ibland kan man må dåligt även om allt runt omkring är helt ok! Kanske håller du på att bli deprimerad? 

Jag vet inte hur gammal du är, men ibland kan ju även hormoner styra upp det… Äter du ppiller eller liknande kan det ju påverka humöret också! 

Om du inte vet varför du mår som du mår, kan du ju gå och prata med någon, exv. en psykolog! 

Kram.

Anonym
Anonym
2016-01-30 11:30
#2

#1 Nej det vet jag om. Men detta är varje dag, nästan hela tiden i 2-3 veckor. Det är inte samma sak.
Nej jag är inte deprimerad eller påväg till det (känner mig så pass väl).
Nej inget hormonellt äter jag, för det får jag dåligt humör av osv.

Psykolog är inget alternativ, Jag tror inte på sånt. 

kram

Aleya
2016-01-30 11:57
#3

Du är inte stressad då?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

vallhund
2016-01-30 12:08
#4

#2 Psykologi är en vetenskap, inte en religion.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Anonym
Anonym
2016-01-30 12:22
#5

#4 Det har jag inte sagt heller. Vetenskap är dessutom inte alltid korrekt. Och psykolog är inte för alla, även om många vill tro det. 
De som finns i stan är skit, redan varit där, aldrig mer. Så talar utifrån egna erfarenheter.

#3 Känner mig inte stressad. Kan bli arg/irriterad när jag är riktigt stressad. Men det är jag inte nu.

Aleya
2016-01-30 12:32
#6

#5 känner att det blir svårt att försöka hjälpa då det bara känns som att din attityd till allt man föreslår är: Nej, det är inte det.

Men om du vet då vad det INTE är så kan du väl säga det innan. Eller så får du sitta och fundera vad som är fel. Ibland sitter man själv inne med bästa svaret.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Anonym
Anonym
2016-01-30 12:52
#7

#6 Jag har funderat, alla veckorna, men finns inget svar på det, inte som jag kan komma på själv. Hade jag vetat svaret hade jag inte behövt skriva här.

Inget fel på min attityd. Det är inget med ens attityd bara för att man vet redan att det inte är just en viss grej. Så pass känner jag min egen kropp. 
Som t.ex pmedel vet jag att det inte är eftersom jag inte kör hormonellt. Depression vet jag, då jag inte är det. Jag mår prima annars!
Psykolog har jag varit hos och det är ingenting för mig, gav det över 1 år, 2-3 olika psykologer. Aldrig aldrig mer. Mådde sämre efter jag var där än innan.

Anonym
Anonym
2016-01-30 12:53
#8

#6 Och man kan inte tänka på allting heller hela tiden. 
Skulle bli extremt konstigt att skriva upp massvis med saker i #0, anser jag i alla fall. Och många saker man inte tänker på innan man skriver en tråd, men som kommer upp när någon annan nämner det. Väldigt vanligt.

vallhund
2016-01-30 13:32
#9

Uppenbarligen vill du inte ha olika input, eftersom du dissar alla, o ja, din attityd stinker.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Anonym
Anonym
2016-01-30 13:46
#10

#9 Din attityd stinker ännu mer.

Jag har inte sagt att jag inte vill ha olika input, då hade jag skrivit det och då hade jag förresten inte skrivit här överhuvudtaget om jag inte hade velat ha det!
Dissa? Jag har inte dissat.  Dissa är om man ogillar förslagen/rackar ner på dem osv, och det har inte jag gjort

Aleya
2016-01-30 13:48
#11

#7 du behöver inte låta sur. Det kanske är så enkelt då som att du är leds på din kille och därför råkar han ut för detta.

Ja men din negativitet gör det inte lättare att hjälpa dig. Vet en användare som gör på liknande sätt, och INGET duger. Så jag skulle väl säga att om ingen av råden inte duger så kanske du borde logga ut från internet och fundera på vad problemet är, kanske dags att börja lita på dina egna tanker om du inte vill ha tips av andra. Det är svårt för andra att veta vad felet kan vara, och man blir inte piggare på att ge input om man bara hör: Nej! Inte det.

Så lycka till med att lösa detta.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anonym
Anonym
2016-01-30 13:50
#12

#11 Bara för att man tex inte har smileys är man inte sur. 
Men jag blir irriterad när folk säger saker jag inte sagt. Eller ska fortsätta tjata.

Skriva fakta & vara negativ är inte samma sak
Att redan provat på eller redan vet att det inte är så = inte samma sak som att det inte duger.

Jag skriver att det inte är det när jag vet att det inte är det. Ska jag skriva "Ja det är det" och försöka vara glad när jag vet att det inte är det? Ej logiskt.

Anonym
Anonym
2016-01-30 13:51
#13

Jag vet inte vad som är orsaken till detta men jag vet vissa saker som det inte är. Så dem kan vi utesluta, istället för att tjata om det.

Annons:
Anonym
Anonym
2016-01-30 13:52
#14

Trodde detta var en sida för tips och stöd, inte att trycka ner en person ännu mer.

Går ur denna sidan istället. Söker hjälp på annat håll.

Upp till toppen
Annons: