Annons:
Etikettpsykisk-ohälsa
Läst 1613 ggr
SannaNolte
2/7/16, 10:55 PM

Ska träffa läkare imorgon

Hej på er alla!☀️

Jag är egentligen medis på den här sidan , och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte varit här på månader… 😕 från 20 september 2014 - 23 augusti 2015 var jag hemma och sjukskriven för ångestdepression. Jag skulle bli utförsäkrad från FK och tog då beslutet att börja studera konst och formgivning på en folkhögskola … på heltid. Studierna skulle pågå till juni 2016 , men för 2 veckor sedan blev jag tvungen att avsluta mina studier pga att jag verkligen inte orkade! Så nu är jag hemma igen och ska träffa en ny läkare imorgon på VC….. allt snurrar i mitt huvud , vad ska jag få för diagnos? kommer han tycka att jag fjantar mig? tycker han att jag kan börja jobba ? blablabla …. oron ligger som ett moln över mig just nu! 

Tänkte kanske att ni kan ge mig lite pepp och tankar inför min morgondag … 😇

Kram 🌈

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Annons:
Valkyrija
2/8/16, 9:24 AM
#1

Hej fina du!! ♡ Åh jag känner så mycket igen mig…. Har också tvingats avsluta flertalet grejer pga orken och det så fruktansvärt. Man vill så mycket men kropp och huvudet säger bara nej. Jag vet inte vad det kan bero på.. Nu studerar jag på deltid och delvis på distans och det funkar för mig men det kommer allt perioder där jag känner att jag bara vill avsluta det. Funderar också på att gå till VC. Min tanke är att det kan vara någon form depression? Massa kramar på dig ♡♡

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Jess89
2/10/16, 1:37 PM
#2

Hej kul att se att du lever.

Alla gör vi så gott vi kan så arbeta med att må bättre och känn efter hur mycket du orkar hjälpa till här inne. Jag förstår också dina problem med att hoppa av studier (även om jag själv inte gjort det själv, även att det vore skönt ibland).

Hur gick det hos läkaren? Hoppas att det gick bra och att läkaren gav dig något bra svar. Du kommer så småningom må bättre. Styrke kramar! 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

SannaNolte
2/11/16, 11:13 AM
#3

Tack fina ni . ❤️ 

Det gick bra hos läkaren , är sjukskriven för utmattningssyndrom till i början på mars . 🙂 Problemet är att jag är arbetslös , och han vill dra in AF så snabbt som möjligt , vilket jag självklart förstår, men det skapar en ångest i mig samtidigt . 😕

Kramar på er ! ☀️

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Jess89
2/16/16, 1:33 PM
#4

#3 Skönt att det gick bra hos läkaren. 🙂

Vad är det som skapar ångest? Är du orolig för vad AF kommer hitta på för sysselsättning? Eller har det och göra med andra saker?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

SannaNolte
2/16/16, 1:45 PM
#5

Jaa , delvis så är det så. Sen är jag helt ärligt rädd för att jobba … jag har haft massa olika jobb där jag vantrivts och mått så dåligt , haft 3 jobb samtidigt för att få ekonomi att gå runt osv. Så jag är rädd för att nästa jobb blir likadant som alla andra , om du förstår vad jag menar ? . Jag går hos kurator och jobbar jättemycket med KBT , men jag kan inte riktigt få bort den känslan över jobb … 😐😕

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Jess89
2/16/16, 1:49 PM
#6

#5 Det handlar nog mycket om att du bara behöver hamna på rätt arbetsplats. Vad är det som har gjort att du inte trivts  på arbetsplatserna du haft?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Upp till toppen
Annons: