Annons:
Etikettensamhet
Läst 599 ggr
Elias2003
10/19/17, 12:21 AM

är jag anorlunda?

hej jag heter elias och jag är 14 år, på sistone på kvällarna känns det tomt när jag såver, asså jag menar att jag behöver såva bredvid någon annars kan jag inte somna. jag själv tycker att jag känner så på grund av den tjejen i min klass. Härom dan så var hon ledsen, då tröstade jag henne. när hon måde bättre så gav hon mig en kram, den kramen var inte en "kompis kram" den kändes som om att hon verkligen menade det. jag vet inte om det är kanske därför jag inte kan såva, sen hon hade kramat mig hade jag såvit som vanligt. Jag får tankar om att jag behöver nån att såva bredvid (inget sexuellt) för om jag ska såva måste jag använda en kudde. men det känns kontigt. När en av mina tjej-kompisar har såvit över så har jag kanske haft min arm runt henne, jag vet inte varför men då känner jag mig trygg. Det är kanske jag känner min otrygg, om jag såv men någon bredvid mig så somnar bara sådär, men om jag såver ensam kan jag inte somna. kan någon berätta varför jag har det såhär?

Annons:
Aleya
10/19/17, 6:08 AM
#1

Varför skulle du vara annorlunda? Många gillar närhet och sover bättre om någon sover bredvid. Det är inte något konstigt eller annorlunda med det

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Elias2003
10/19/17, 4:41 PM
#2

jag vet inte jag har det så plötsligt, jag såver alltud ensam, sen kan jag inte såva på grund av att jag känner mig inte trygg o ensam, på något sätt känns det som det.

Aleya
10/19/17, 6:47 PM
#3

Nått kan ju ha hänt. Jag vet att om jag ibland håller en kudde (händer sällan dock) så somnar jag bättre om jag är orolig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Greta G
10/20/17, 7:56 PM
#4

Jag sover också bättre om jag ligger och håller om en kudde. Det är inget konstigt tycker jag  :)

Upp till toppen
Annons: