Annons:
Etikettångest
Läst 1095 ggr
Elias2003
2017-11-05 23:28

jag börjar bli galen, tror jag

hej, ni kanske känner igen mig från mitt förra (om jag behövde någon nära för att somna). jag ville säga detta, detta är den enda hemsidan som inte ger ut privat hemlig information. men iallafall, en natt så var bara jag och min (väldigt attraherande) styv mamma hemma. hon var typ 15-20 år äldre än mig, jag kunde inte somna, så jag gick till henne. Hon sa att jag kunde lägga mig bredvid henne om det kanske hjälpte. Hon pussade mig på pannan och sa godnatt. mitt i natten (när jag hade såmnat) bröjade flytta på armarna, min vänstra arm hamnade åvanför henne, jag kröp nära henne (jag såv fortfarande) och jag vaknade av att jag luktade på hennes hår. Jag kunde inte förstå hur hennes hår kan vara så rakt och det luktade hallon. Jag är väldigt skum, så jag drömmde bort. men iallafall, hon vaknade av att kag låg vid henne, hon satte sig upp, hon fråga om jag mådde bra. jag sa "jag vet inte". hon sa (och jag vet fortfarande inte varför tills nu) "försök o somna om, om du vill kan du ha din arm runt mig, om det hjälper dig att somna". jag gjorde det och så såmnade vi om. runt 4 på morgonen (inte för jag kollade på tiden) så vaknade jag av att någon pussade mig. Det var hon (jag ger henne inget namn, för privata skäl) hon måste drömt om att det var pappa, jag låsades som ingenting. för att jag tyckte om det. hon tog sina händer och höll längst bak på mitt huvud. På något sätt gick det ifrån vi låg på sängen -> hon satt på mitt knä och kysste mig (forfarande så såv hon, tror jag) Jag väkte henne. hon hoppade av mitt knä, hon sa förlåt så många gånger. hon sa okså många gånger "snälla säg inte till din pappa jag ber dig Elias". jag som tyckte om att vi kysstes blev röd på kinderna och sa "jag gör det inte, för att jag tyckte om det". Hon sa tack och kysste mig, jag fick en pinne i kalsingarna av det hon såg det och fnissade. Hon gick och hämtade ett till täcke, så inte något mer hände, något vi skulle ångra. Jag skulle inte ångra det, jag tyckte om det. Det har gått 2 dagar, jag vet inte om jag ska säga till min pappa eller inte. ska jag? jag vet inte, om jag skulle det så kanske jag skulle bryta upp deras äktensskap, och bryta mitt löfte till min styv mamma. Hon blir sur på mig, och min pappa vill kog bara döda mig. ska jag berätta eller inte. mitt huvud är helt snurrigt. kan någon snälla hjälpa mig, jag vet unte vad jag ska göra…

Annons:
[AnimeV4]
2017-11-05 23:55
#1

Jag tycker att du först och främst ska prata med ex. skolsköterska eller någon på BUP. Det låter som en tung sak att bära på egen hand.

Elias2003
2017-11-06 00:45
#2

jag vet inte vad jag ska göra, för jag får hela tiden huvudvärk. jag blir beroende på smärtestillande. jag ser saker jag inte vill se. Varje gång jag pratar med min styv mamma slutar det med att vi pussades. Hon säger att jag ska hålla det hemligt. asså hon tafsar inte på mig så hon är ingen pedofil. hon tvingar mig inte att pussas, hon prata med mig, jag blir prtast ginerad, det är mest jag som vill pussas. jag tycker ju om det jag blir galen, jag kan inte tänka. jag kan inte ens göra något. Hon är den personen jag är kär i. jag tror faktist att vi var så nära på att ha sex igår. när vi var igång så ringde någon mig. hon hade kondom och hon hade tagit piller för att hon visste att jag ville ha sex. hon klagar inte. hon sägr bara "tur att det finns en man i huset som ger björnmamman socker" det blir jag alltid påtänd av. jag vill inte dra in polisen i detta. detta är redan bra nog. jag vill inte förlora henne. jag älskar henne. jag vill dö. nej jag ser saker igen. nej det gör jag inte. jo nej jo. j jo nejs lwkrnflwöelngnflppfp

[AnimeV4]
2017-11-06 01:28
#3

Du kan ringa och prata med någon på ex. BRIS också. Du kan vara anonym.

http://www.umo.se/Att-ta-hjalp/Har-kan-du-fa-hjalp/Ringa-och-prata-med-nagon/

Elias2003
2017-11-06 01:48
#4

jag skäms att prata om det, men jag vet inte varför jag vågar SKRIVA om det. jag börjar se demoner, dom vill mig illa

[AnimeV4]
2017-11-06 16:38
#5

Därför är det mycket viktigt att du kontaktar någon som är kunnig gällande detta. Det är säkert vanligare än du tror att folk har samma problem med att se saker som inte finns. Samla mod och ta steget! Jag tror på dig.

Upp till toppen
Annons: