Annons:
Etikettpositivt
Läst 364 ggr
Jess89
2019-08-21 08:57

Hur har din sommar varit?

Hösten börjar närma sig med stormsteg och det är återigen dags för jobb och skola. Hur har ni haft det i sommar och vad har ni haft för er?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Anonymos
2019-08-21 09:01
#1

Sommaren har varit bra! En utomlandsresa, lite besök i södra Sverige runt om och lite varstans, stugbesök osv. Var en fin sommar men den gick tyvärr alldeles för fort! 🤔 När jag kom tillbaka till jobbet gick det några dagar och nu ligger jag dunderförkyld hemma.

/Anonymos

Jess89
2019-08-21 14:14
#2

#1 Låter som en bra sommar. Visst har sommaren gått otroligt fort. Då är vi två som lider av förkylning om det är till någon tröst. Har du feber med? Krya på dig!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Anonymos
2019-08-21 15:32
#3

#2: Kände mig febrig igår så gick hem men jag tror inte att jag har det. Bara trött och hängig, så vilar från jobbet idag.

/Anonymos

Jess89
2019-08-23 11:45
#4

Min sommar har varit väldigt bråkig och jobbig. Det började med att jag hamnade på sjukhus i slutet av juni då jag hade kraftigt gallstensanfall. Då det konstaterades att jag hade en stor sten som satt fast i gallgången, så dagen efter låg jag på operationsbordet. Givetvis fick jag komplikationer av operationen. Jag fick bland de värsta infektionerna, samt vätska i kroppen. Det är tur att jag ändå är så pass ung, men fy vilken resa.

Jag hade hoppats alla problemen skulle sluta här. Så fel jag hade. För en vecka sedan var jag inne på akuten igen då magen krånglade samt att jag hade feber. Det konstaterades att jag hade fått en ny infektion. Så efter några dagar med ny antibiotika kur börjar jag äntligen känna mig bra igen.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Anonymos
2019-08-25 13:00
#5

#4 Hoppas det vänder & blir bättre nu!

/Anonymos

Jess89
2019-08-25 13:28
#6

#5 tack 😊 jag tror sista sjukhusbesöket gjorde susen jag mår mycket bättre. Magen har inte krånglat något sedan jag började med ny antibiotika, och jag är så glad att kunna leva normalt igen.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
MonicaLagerquist
2022-09-02 16:25
#7

Tung och ångestfylld tyvärr

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: